Tema: Re: lanvos fiasko
Autorius: arunas
Data: 2009-09-24 10:38:57
Akivaizdu, kad interneto provaideriai nenori atjungti daugumos savo
klientų :)

Čia vėlgi lyrinis nukrypimas į bekraštes diskusijas apie moralę, bet
iškyla toks klausimas, jei (tarkim) 90% valstybės piliečių pažeidinėja
savo valstybės įstatymą, tai ar reiktų juos visus ir nubausti, ar vis
dėlto reiktų keisti įstatymą?