Tema: Re: keletas klausimu del casco draudimo
Autorius: Ernikas
Data: 2009-09-16 22:32:40
na faktas, kad krasta servisas turi apsiimti ir su draudimu aiskintis jie.
del ratlankiu apgadinimo, tai jiems galioja tokios pacios taisykles kaip ir
kitom detalem.
pirmiausia bandoma remontuoti iki tokio stovio kaip buvo, jei ne keiciama
analogu.
jei analogu nera arba nebegamina, apskaiciuojama ir ismokama suma. aisku cia
dar galima gincytis, kad suma butu uz visa komplekta o ne uz viena ratlanki.
man panasiai buvo su zibintais.
draudimas sako mes tau sumokesime uz viena, sakau uz abu nes eina komplektas
ir po viena nepardavineja, tada sakau keiskite pinigu neiimu, nu ir ka
draudimui teko apmoketi serviso nupirkta zibintu koplekta.

del padangos teisybe, jei per ta pati ivyki nesugadinta jokia kita detale
padanga nesiskaito kaip draudiminis.

jei abu gincijasi rasai laiska i draudimu inspekcija ir po kopija i krasta
ir i draudima.
teisinkas is inspekcijos pakomentuoja rastiskai ir visi reikalai pajudes.

Ernikas