Tema: Re: keletas klausimu del casco draudimo
Autorius: Abrakadabra
Data: 2009-09-16 21:50:16
jei casco sutartyje nurodyta remontuotis Krastoje ar tavo pasirinktame
servise, tai prie ko tau sukti galva ?  Atiduodi Krastai ir tegul jie su tuo
draudimu kariauja. Krasta pateiks saskaita draudimui, sie privales ja
apmoketi, tu tik francize Krastai i kasa sumokesi, aisku jei ji pas tave
egzistuoja.