Tema: Re: Darbo vieta po dekretiniu
Autorius: Ash
Data: 2009-09-10 08:35:34
Musu kontoroje dirba beveik vien moteriskes (jaunos) ir visa laika
kokios 5 vnt. buna motinystes atostogose. I ju vieta by default
darbinama su terminuotomis sutartimis. Jeigu darbdavys lochas ir is
anksto nepasirupino- tegu dabar srebiasi.

Tokia nuostata itvirtinta istatymais ir reikia drasiai, be pykcio,
mokinti darbdavi jos laikytis.