Tema: Re: Darbo vieta po dekretiniu
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-03 13:58:42
prie ju dadek kauno truliku vairuotojus...
beja man idomi darbo insp pozicija, kazkaip idomiai jie isaiskino...
infolex praktika panasiu bylu kaip ir neranda, taciau IMHO imone privalo moketi DS nustatyta atlyginima buvusi iki atostogu- vienintele isimtis kada galima neissaugoti darbo vietos -  visiskas imones likvidavimas...