Tema: Re: Del buto "palikimo".. ?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-07 15:26:19
"Teisme dirbantis žmogus" skamba beveik taip pat kietai kaip "turtas ĮGYTAS santuokos metu".
Ar valytoja laikytina "teisme dirbančiu žmogumi"? Kitas klausimas - jei aš prieš teismo posėdį laptopu atsakiau į 2 darbinius e-mailus, ar galėčiau būti vadinamas "teisme dirbančiu"?

Neskaitant tokių paprastų išimčių kaip paveldėjimas bei dovanojimas, netgi eilinis pirkinys nebūtinai bus "dalinamas". O jei pakalbam apie kojines, tai pizdauskas mano kojinėms ir trusikams, :(( reikia eiti pas advokatus persirašyti visus drabužius ant asmeninės nuosavybės nuo bendrosios jungtinės, nes plika šikna iš santuokos išeiti visai nesmagu būtų...