Tema: Re: Del buto "palikimo".. ?
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-09-07 14:51:16
Klysti. Nepainiok su santuokos metu is atlyginimo perkamais daiktais, todel ir pabreziau, kad seneles dovanotas.

Beje, net jei, pvz., santuokos metu vyrui asmeniskai dovanojami pinigai ir jis uz juos perka motocikla, tas motociklas
nebus dalybu objektas. Aisku, jam reikes irodyti, kad pirko butent uz tuos pinigus, kurie dovanoti, o ne uz tuos, kurie
yra bendroji jungtine nuosavybe (pvz., jo atlyginimas).