Tema: Re: Garantinio daikto remontas
Autorius: Blynas
Data: 2009-09-05 00:07:05
Gera pasisakymo struktūra :) "Jo, neteisus ........... Pirminiu postu buvau teisus" :)

Realiai nei tada, nei dabar nesi teisus. Jei kalbam apie vartotojų teisių gynimo įstatymą, tai išvis nematau straipsnyje (7 straipsnis. Prekių kokybė) 2-jų sav. termino niekur :)

Ir, beje, kuo skiriasi pirmas gedimas nuo 101-o? :)