Tema: Re: Garantinio daikto remontas
Autorius: Gintaras
Data: 2009-09-03 21:13:54
Pries kokius metus ar du grazinau nekokybiska treniruokli - bet ten buvo
aiskiai matyti ta "neklokybe"; buvo praejus kokia savaite - prieme atgal ir
pagal pageidavima grazino pinigus. Kai tada gilinausi i istatymus, buvau
rades istatyma, jog pretenzijas apie nekokybiska preke bent jau Lietuvoje
galima pateikti per artimiausias 2 savaites.