Tema: Re: Dovanų čekio išgryninimas
Autorius: Martozo
Data: 2009-09-01 08:29:52
Mano akcentas buvo tas, kad norėdamas panaudoti dovanų čekį - neprivalau turėti dovanų čekio kasos kvito. Kaip ir sakiau, mano atveju prie dovanų čekio jokio kasoso čekio prisegta nebuvo, pirkdamas aš padaviau pardavėjui tik dovanų čekį ir viskas.
O gražinant prekę gražinsi su prekės čekiu. Tai prie ko čia tas 14 dienų ant dovanų čekio?