Tema: Re: Dovanų čekio išgryninimas
Autorius: k@z
Data: 2009-08-31 15:41:18
St. Charles, Misouri.

Siaip pastebeta, kad rytinej pakrantej uzdeta visokie apribojimai
grazinimams, nes daug uzsienieciu- visi tuo naudojas. O Vidury statu, pvz
mano minetame kaimelyje, turbut vieninteliai uzsienieciai buvom tai ir
veikia tokia sistema. Idomumo delei kas buvo grazinta per 3 men: 12
dviraciu, 1 foto aparatas, 2 video kameros, playstation, tv, patalynes
komplektas, meskeres kelios, prozektorius rimtas, tirinis sautuvas, kruva
bateriju. :) ir viskas buvo panaudot ir buvo grazinama be parkiu su
priesakiu - nebereikia - netinka- nesaugu ir t.t.t :)