Tema: Re: Dovanų čekio išgryninimas
Autorius: k@z
Data: 2009-08-31 10:40:47
ko tu nori, cia gi Lietuva:) man teko usa wall-mart'e grazint dvirati be
cekio, jie sako sorry, bet galim tik dovanu ceki israsyt. Ir ka israse ta
ceki, as pasiemiau nuejau iki kasos, paimiau 1 guma uz 1 $, pardaveja sako
do you want a cash back?:)) tai va ir grazino grynuosius :) o cia Lietuva,
nieko nelaimesi, dziaukis kad bent jau paemei kazka, gal pravest, kam nors
padovanosi ir tiek ziniu.