Tema: Re: del galimo pazeidimo aplinkybiu issiaiskinimo
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-25 18:07:16
Gaila, žinoma. Dėl to mane šiandien nemiga kankins. :))
Kita vertus, kas galėtų paneigti, jog tokią aroganciją demonstruojantis individas be sąžinės graužaties sugebėtų ir pievas beigi miškelius padraskyti, just for fun? Ar nesutinki?

Dar tu man pasakyk, kokios yra mano PAREIGOS? Tada tau pasakysim tavo teises.