Tema: Re: del galimo pazeidimo aplinkybiu issiaiskinimo
Autorius: Jonas
Data: 2009-08-25 15:54:36
pazymejimo nerode. tik pasake kad aplinkos apsaugos pareigunas ir nufotkino
mano numerius.
i kelnes nededu tik nesuprantu kodel dabar turiu kazkur vaziuoti ir kazka
irodineti jeigu nei padariau nei jie kazkokiu irodymu turi. ar galiu
nevaziuoti ? taip isivaizduoju kad jeigu kazkokiu irodymu turetu tai
perduotu policijai ir ateitu bauda.