Tema: Re: TPVPCAD regresas
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-08-25 15:50:39
Na, anot "Pretenzijos", parašyta "sudarėte sutartį... ir patvirtinote, jog transporto priemonės nevairuos asmenys su mažesniu nei 7 metai vairavimo stažu". Sutarties man taip ir neatsiuntė, bet galėčiau patikėti, jog yra kas nors tokio, taigi šioje vietoje tarkime preziumuojam, jog tokia sąlyga tikrai yra sudarytoje sutartyje.

Dėl antros dalies - stažo įtaka draudimo rizikai - nežinau, ar teismai to nepatvirtina. Tikiu, kad galima įvairiai kabinėtis, bet aš nebūsiu advokatas, nes aš šiuo atveju linkęs palaikyti draudimo bendrovės poziciją ir lūkesčius.
Bet kuriuo atveju situacija ten tokia vargana, sumos nedidelės, tad jei piliečiui A prisidės dar ir teismo išlaidos, tai visai mane suvalgys s patraškami. :))

Teismai ką nors apie tai sako? Tu moki gerai ieškoti, įmesk nuorodų į LAT. :)

Johnas