Tema: Re: barterio sutartis
Autorius: Zilve
Data: 2009-08-08 07:58:29
Neisradinekit dviracio. Siuo atveju bus standartine autorine su visais
mokesciais (tiek kiek vertas darbas). GPM mokamas nuo autorines. Imone raso
s/f uz paslaugas (tiek kiek jos vertos). Sudengiamos skolos.
Del verciu. Imones sutektos paslaugos gali buti ivertinamos pagal
analogiskas paslaugas, teikiamas kitu imoniu, todel sutarties suma derinti
reiketu pagal imones paslaugos rinkos kaina. Kurybinio darbo kaina ivertinti
ir nustatyti zymiai sunkiau.