Tema: Re: barterio sutartis
Autorius: ups
Data: 2009-08-07 11:40:47
Cia reikia pasiziureti... pas specus...:)

Siaip jei tarp imoniu barteriukas, tada ten pelno nebuna kaip ir is
tokio sandorio ir mokesciu nemokama... kaip su fiziniu ir juolab
autorine tai nzn...

Bet kokiu atveju jei bus pinigai arba turtas kazkoks perduotas ir jis
bus ivertintas kazkokia suma, abudu turesite susimoketi mokescius nuo
tos ivertintos sumos.

--
web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija