Tema: Re: barterio sutartis
Autorius: ups
Data: 2009-08-07 15:42:54
Itariu vistiek gales uzraukti jei patikrins. Nes paslauaga yra kazko
verta. O jei verta tai jau ir mokesciai gali atsirasti. O ne paprasciau,
pasirasyti sutarti, jei nepasitikima pusemis ir po darbu pabaigos ta
sutarti ismesti...

web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija
skype - naujasdizainas
www.naujasdizainas.lt