Tema: Re: Laiskas is vmi
Autorius: Remis
Data: 2009-01-15 20:08:35
Dabar tiksliai nepasakysiu koks istatymas ir kaip anas vadinas, bet ne del
dvigubo apmokestinimo sutarties nereikia moketi mokesciu. LR vyriausybe ar
seimas priemes istatyma (o gal tai buvo tik GPM istatymo komentaras), kad
zmonems, kurie 2005 ir paskesniais metais gavo pajamu ES salyje ir ten
susimokejo nuo pajamu mokescius, grizus i LT nereikia moketi jokiu
mokesciu...