Tema: Re: Laiskas is vmi
Autorius: and
Data: 2009-01-09 21:56:24
man atejo laiskas - deklaravau. tuo viskas ir pasibaige.
manau, galima pasiskambinti ir pasiklausti, ka daryti tokiu atveju, jei
neatsimeni, kokios saskaitos. Tiesa pasakius, jie ta info turi ir pades
prisiminti. teireikes deklaracija uzpildyti
nepamenu tiksliai, bet yra kazkuriame teises akte nustatyta pareiga
deklaruoti saskaitas uzsienio bankuose

and