Tema: Re: tevystes motinystes ismoka
Autorius: T:\)
Data: 2009-01-12 17:36:43
vadinasi neteisingai skaiciavo, nes gpm galioja pagal pinigu gavimo data, t.y. 2009 ismoketas turejo apsimokestiniti 15 proc gpm tarifu. Tas pats ir su sveikatos draudimu, isskyrus darbo uzmokesti, kadangi sodra laiko, kad pasalpos ne darbo uzmokestis tai irgi pagal pinigu gavimo momenta 9 proc.

T:)