Tema: Re: Dar apie butų nuoma
Autorius: Shlipsas
Data: 2009-01-10 13:23:37
mano atvejis buvo idomus. Nuomos sutarties sudarymo diena, po to, kai
pasirasem popierius, jau atsisveikinant, seimininkas pareishkia "ir dar....
Man kartais reiks pasinaudoti butu, kai nieko nebus ir tt, na pats
supranti..." Va chia tada buvo sokas :) Tipo sakau nesupratau, o tas ramiai
aishkina "na, darbo reikalais reiks ir buteliuka sugert su kuom nors ir
pan...". Na jis mane tada soko busenoj paliko :) Tai, kad jis nejuokavo,
irode tai, kad viena spyna pakeichiau ir jo neperspejau. jau kita diena jis
man skambino pasipiktines kodel be jo zinios pakeichiau. Atleke pikta sir
atsargini rakta pasieme nauja. Na tada sihnalizacija isivedziau ir jam
nesakiau. Tai po keliu dienu mobilus suskambo del signalizacijos. Pasirodo
padla buvo atejes, skambino i kazhkoki numeri mobilu. Redeal padares
ishsiaishkinau kad gretimam name seimininkas turi dar viena buta, kuriame
nuominkas irgi neturi rakto nuo vienos spynos. Na finale tai ir policija
buvo isikisusi aname bute. Ten gyveno autoprekybininkas. Tai pas ji babkiu
tai budavo tai nebudavo. Seimininkas reikalavo periodishko mokejimo. TAs
pavelavo viena menesi. Seimininkas atejo ir ishneshe visa aparatura. TAs
bahuriokas klausia ka daryt. PAsiuliau policija kviest del vagystes. TAi
buto seimininkas ishbales visas apartura ish sandeliuko pats suneshe atgal
policijai stovint tarpduryje :)

Tas seimininkas - Malinauskas, VMI inspektorius.

--
Shlipsas
865920307