Tema: Re: Dar apie butø nuoma
Autorius: iNika csG
Data: 2009-01-08 15:19:46
Giedre ir Ko wrote:

> tai að tai ir sakau, kad sàskaitø praðyti... þinoma nieko ten daug
> neiðloði...but still...o realiai jeigu kokia diena ateis nuomotojo
> sûnus/duktë paklydëliai ir sakys að èia gyvenu èia registruota/as ir tam
> kitam kambary gyvensiu að...?(èia teorinis klausimas:))

na man rodos, kad registracija dabar yra tik formalumas, ne taip, kaip
tarybiniais laikais. t.y. as esu registruota tevu bute, bet jie ta buta
gali ir isnuomot, ir parduot be mano sutikimo, kadangi esu pilnamete -
negaliu pretenduot  i ju gyvenama plota, tagi formaliai esu tik
deklaravus ten gyv. vieta. o jeigu pas nuomininka, pasirasiusi sutarti,
ateitu koks sunus paklydelis - nuomininkas turi pina teise ji isspirt
lauk, kadangi pagal nuomos sutarti yra isigyjes laikinas teises i si
gyvenama plota, perduotas jam busto tiesioginio seimininko, kazkaip taip
turetu but :)