Tema: Re: pakomentuokit situacija
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-09 18:09:25
Na taip.

Atsimeni mano antrą dalį, apie avariją? Ten juk irgi kelias. Ir pati aikštelė, paberta žvyriuku (uždara UAB teritorija, į kurią įvažiuojama pro vartus), ir pats įvažiavimas į tą uždarą teritoriją vis dar yra kelias. Jeigu ten skirta važiuoti automobiliu - kelias, ir viskas.

O man tai buvo taip, kad aš buvau NE išlindęs į pagrindinį, o pačiame išvažiavime, tarpuvartėj taip sakant. O blondinė, žiūrėdama visiškai į priešingą pusę, suko į kairę (tiesiai į mane), kairiu kelio šonu, kairiu įvažiavimo į aikštelę šonu, pjaudama kampą. Na ten tokia laukymė, tai ji nardė po savo teritorijas kažkur skubėdama.
O mano bėda buvo ta, kad neatlaikiau briedžio testo - bandžiau išvengti grėsmės, ir nevalingai suktelėjau vairą kairėn, taigi atsidūriau to įvažiavimo ne savo pusėje.
Ir visai px, kad susidūrimas ne kaktomuša, o man į šoną. Ji iš pagrindinio ĮSUKO į patį išvažiavimą, ir ten aš ją pasitikau.:) Anyway. sukramtyta ir pamiršta.

Johnas