Tema: Re: ofsorines kompanijos
Autorius: Johnas
Data: 2009-01-09 17:47:41
Tai pelno bei GPM įstatymus galima irgi bus pakoreguoti metų bėgyje, pagal tai, į kurią pusę žiurkės ims bėgti. Rasit skylę - užkaišysim.
Nustosit dirbti - tai tada mokėsit už tai, kad nepadvėsėt.

Bet nu nafyg ant kiek galima daryti betvarkes. Atėjau - vožtelėjau iš tribūnos, ir pasikarkit. Px sveikas protas. na na...
Šitie imbecilai nesuvokia, kad reliai tai tik itin naivus lavinos krapštymas. NE TUOS SLUOKSNIUS pajudino, sūtraukos.:(
Riebios kiaulės tik kriuktelės, ir toliau didins savo š krūvas. o vidurinis sluoksnis slys žemyn. stipriai.

Kartojuosi. Nebuvo krizės, tai ble atėjo Kubilius. Prasidėjo dabar jau ir pas mus atleidimai ir kontraktų nutraukimai. bedarbių ir alkanų minios tik didės. Surenkami mokesčiai nepadidės, o bedarbius ir jų vaikus kažkam šerti tai reiks anyway.