Tema: Re: ofsorines kompanijos
Autorius: Tomas
Data: 2009-01-08 23:34:24
Rashiau kad max :)
Lietuvos VMI tai sudomintu aishku, bet kiek suprantu ish R.Cepo ishsamaus
posto ir kitu shaltiniu, lietuviu mokesciu rankos visgi bishki trumpokos
visa tai sukontroliuot. Na ishskyrus tuos atvejus, kai ish tiesu uzhsiimi
nelegalia veikla, tokie atvejai suteikia VMI daugiau galimybiu, praktishkai
pilna laisve. Na o jei vertiesi tomis paciomis konsultacijomis, kiap kad
minejo Bamba, tai kokiu pagrindu su VMI bendradarbiautu pvz Sveicarijos
bankai ir teiktu saskaitu info..? Manyciau, nx pasiustu.