Tema: Re: Apie valdzios vyru "migalkes" ...
Autorius: Rivo
Data: 2009-01-09 10:00:33
"ROOTS" <roots@dtiltas.lt> wrote in message
news:gk53h5$7su$1@trimpas.omnitel.net...
>O taip pat KET parasyta ir reikalavimai vairuotojui!
>
> V. 37. Artedamas prie nereguliuojamos pesciuju perejos, vairuotojas
> PRIVALO SULETINTI GREITI arba SUSTOTI pries kelio zenkla "Pesciuju
> pereja", kad PRALEISTU i bet kuria jo vaziavimo krypties juosta, o
> keliuose su viena eisko juosta kiekveina kryptimi - i bet kuria eismo
> juosta PEREJOJE IEJUSI pesciaji.

Tai tvarka ir yra...  pestysis ant saligatvio apsidairo, ivertina ar saugu
(ar ji spes pamatyt ir sustot) ir tik tada nulipa i vaziuojamaja dali.
Vairuotojai ji is tolo pamate graziai ir neskubedami
pristabdo/praleidzia/apvaziuoja. Stabdyt, kol dvi mociutes stovi prie
perejos ir pletkavoja belaukdamos mikriuko, nera reikalo.

> VI. 54. Artejant specialiajai transporto priemonei su ijungtais melynais
> ir/ar raudonais(arba tik melynais) zybciojanciais svytureliais ir/arba
> spec garso signalais, pestieji neturi pradeti eiti per vaziuojamaja dali,
> o esantys joje privalo nedelsdami is jos pasitraukti.

matydamas toli atvaziuojant kamaza, pestysis GALI ieiti i pereja ir kamazas
tures stabdyt. Atvaziuojant mirksiukui i pereja lysti DRAUDZIAMA.

> [...]
> itariamuosius padarius teises pazeidima asmenis. Spec transporto priemoniu
> vairuotojai, vaziuodami kelyje su ijungtais melunais ir/ar raudonais(ar
> tik melynais) zybciojanciais svytureliais (kurie turi but matomi 360
> kampu) ir/ar spec signalais, gali nepaisyt siu taisykliu V, X, XIII, XIV,
> XV, XVII, XVIII, XIX, XXI, XXII skyriu reikalavimu ir paisnaudoti
> pirmenybe tik tuo atveju, jeigu tai nepakenks eismo suagumui ir tik tada,
> kai isitikina, kad jiems duodamas kelias. Sia teise taip pat naudojasi tr
> priemoniu, kurias lydi spec transporto priemones, vairuotojai.

butent "paisnaudoti pirmenybe tik tuo atveju, jeigu tai nepakenks eismo
saugumui ir tik tada, kai isitikina, kad jiems duodamas kelias." o ne lekt
akis isdegus

>            191. Kiti eismo dalyviai privalo nedelsdami duoti kelia
> artejancioms spec tr priemonems su ijungtais .... ir ju lydimoms tr
> priemonems, keliuose, kur eismu abiem kryptim yra ne daugiau kaip 4 eismo
> juostos, jie privalo sustoti desiniajam kelkrastyje, kai jo nera - prie
> desinio vaziuojamosios dalies krasto(keliuose su skiriamaja juosta privalo
> sustoti tik ta pacia kryptimi judancios tr priemones)

Cia skirta vaziuojantiems tuo paciu keliu ir is tolo matantiems. Sankryzoje
situacija tokia, kad nematai kas ir is kur atskrenda... O ir lyst is 3
juostos i pirma nereikia, kad praleistum kertanti sankryza.

> Nebent mano turima KET bloga :) KET Su naujais papildymais ir priedais
> 2008 metai. Lietuvos policijos eismo prieziuros tarnyba. "ALS" leidiniai/
>
> P.S. idomu cia po kuria salyga pakliuna vezami ponai? butina gelbeti
> zmogaus gyvybe? sveikata ar turta? uztikrinti viesaja tvarka? sulaikyti
> itariamuosius padarius teises pazeidima asmenis? Itariu viesaja tvarka,
> bet stovedami su visais kamstyje manau tvarka irgi bus uztikrinta :)

niu, o jei paveluos i posedi ir del kvorumo nebuvimo nepakels algu? taigi
masines demonstracijos su sakem garantuotos....