Tema: Re: Apie valdzios vyru "migalkes" ...
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-06 17:02:08
Na tai mastom del migalkiu, tai jos naudojamos vezant sunkius ligonius
nusikaltelius ar vykstant gesinti gaisro. Taigi greiciausiai jie ligoniai
jei jau jiems reikalingi svytureliai. Dabar jei tave toks ligonis nutrekstu
ant perejos tai manau visu pirma ziuretu ar ligoniui kas neatsitiko, o del
taves atvaziuoti paprasta greituke, jei isgtyventum tai vargu ar yrodytum,
kad esi ne kupranugaris.
Na va koks klausimas toks ir atsakymas :)

"Fred" <fred@takas.lt> wrote in message
> [...]
| pesciuju perejoje, kuo realiai ir kuo teoriskai tai galetu pasibaigti? Kad
| truputi palenkti situacija savo labui, isivaizduokime, jog kortezas
vaziavo
| tik su migalkem (garsini signala paprastai jungia tik pries akivaizdzia
| kliuti, tarkime, sikart tos Audines vairuotojas tiesiog nespejo ar pamirso
| ijungti signala). Sauleta diena pakankamai sunku pastebeti vien tik
migalke,
| todel, negirdedamas jokio signalo, as ejau i pereja, matydamas artejanciu
| automobiliu konturus ir tikedamasis, kad pagal KET jie mane praleis.
Galima