Tema: Re: atostogos grynais...
Autorius: BLINDA
Data: 2008-12-30 23:03:36
Aj nezinau kaip darbo birza skaichiuoja, bet speju ziuri i darbo staza
paskutineje darbo vietoje, o atleisti ir vel priimti tau darbo staza vel
ziures nuo paskutinio priemimo datos. As asmeniskai taip nezaischiau. Firma
3 metus ar kiek tai privalo kaupti tavo atostogas, jai nera laiko isleisti
zmogu normaliu atostogu, imk juodais geriau, ir darbdaviui gerai ir tau
nebus jokios rizikos.