Tema: Re: dar del bukaprociu kaimynu...
Autorius: CodeC
Data: 2008-12-29 19:57:59
ramunas wrote:
> [...]
> ismatuotu decibelus pas tave bute ir surasytu akta su kuriuo tu kreipiesi
> kur reikia
> nu cia teisimis budas ...
> as taip nedaryciau, nes daug kabliuku .... su savo kaimynu is apacios kitaip
> pasielgiau ... issikvieciau 2 neblogai atrodancius draugus ir ... nu viskas
> baigesi .... smurto nebuvo ... bent sake kad nebuvo :) tik sake kad
> atsipraso :) po keliu savaiciu issikrauste is to buto ir atsikrauste nauja
> beda ... triuksmingas suo ... :) tik kaimyne simpatiska ... tai atleistina

nu su tais ekspertais tai sunkiai isivaizduoju procesa. net jeigu as
juos pasamdysiu, jie gi nesedes visa para pas mane. o anie toks vaizdas
pagal menulio fazes kaip zvereliai gyvena. kartais dvi paros tylu ramu,
poto randomiskai pradeda pasiklausymus ant viso garso.
o del rukymo. pilna laiptine stiklainiu su kancarais, bet tai gi
kiekvienas dievagosis kad cia ne jis ruke. kaip pasiek kazkokiu
rezultatu, negi su fotiku eit kaip paparacui gaudyt kada kas uzsirukys?
ar kaimynu parodymais sioje situacijoje turi kokianors itaka. beda ti
ktame, kad ir tu kaimymnu nemazai rukanciu kur papuola :0 zodziu kaip
visada - problemos yra to, kieno teises pazeidziamos. pas mus tik
istatymai grazus, o juo priziurinciu instituciju ner.