Tema: Re: keliu imoniu aikstele ir parkavimo pazeidimai
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-22 20:34:10
Linas Petkevičius rašė:

> Tavo nuomone tokiu atveju autoivykyje nei vienas ish vairuotoju nebus
> pripazintas kaltu ?

Mano nuomonė apie ką? Apie tavo pavyzdį? Būsiu kaltas aš, kirtęs tau iš
šalutinio kelio (taip teigia įrengtas ir galiojantis ženklas sankryžoje,
o galų gale šalutinį kelią lydi ir daugiau įrodymų/pagrindimų, jei jau
iki statybos leidimų kvestionavimo būtų prieita).
Mano nuomonę ir argumentus apie kelias savarankiškai/savavališkai
pabrūkšniuotas linijas kažkur prie namų ar savo teritorijoje ir
skambinėjimus policijai, manau, jau išgirdai ir supratai...