Tema: Re: keliu imoniu aikstele ir parkavimo pazeidimai
Autorius: Dexteris
Data: 2009-07-22 20:05:23
Truputį klysti. Gamyklos teritorijoje irgi yra kelias - nuo vartų iki
iškrovimo/pakrovimo vietos. Aš dėl to aiškinausi ir bylinėjausi, nes
bandžiau įrodyti, kad namo kiemas nėra kelias, visgi teismai ir ekspertai
nusprendė priešingai. Ir privataus namo kiemas yra kelias, ir jame galioja
KET.
Kačerginės žiedas gi skirtas lenktynėms, todėl ten nebaudžiamas gali
važinėti ir be techninės apžiūros talono, ir kaire puse, nepraleisti iš
dešinės.