Tema: Re: keliu imoniu aikstele ir parkavimo pazeidimai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-22 20:14:09

"Dexteris" <mymail@mail.lt> wrote in message
news:h47gsj$414$1@trimpas.omnitel.net...
> Truputį klysti. Gamyklos teritorijoje irgi yra kelias - nuo vartų iki
> iškrovimo/pakrovimo vietos.

Visgi klysti - kelias yra ten, kur jisai taip apiformintas pagal dokumentus.
Galiu tau parodyti teritorija prie gamyklos, kuri tikrai nera kelias. Prie
mokykos esanti krepsinio aikstele - irgi ne kelias

> Aš dėl to aiškinausi ir bylinėjausi, nes bandžiau įrodyti, kad namo kiemas
> nėra kelias, visgi teismai ir ekspertai nusprendė priešingai. Ir privataus
> namo kiemas yra kelias, ir jame galioja KET.

Galioja tik tada, jei popieriuose tai pazymeta kaip kelias. Kol tokio
pazymejimo nera - negalioja. Pas mane prie namo terasa. Jei ash dabar
ishsistumsiu ten moca, isgersiu kelius bokalus alaus ir pradesiu ten
uzsivedes reguliuoti degima - mane nubaus uz vairavima isgerus ?

Situos niuansus tau paaiskins bet kokia draudimo kompanija, kai nueisi i
teisma del CASCO ismokos, kai ivykis sakykim ivyks kokioje pievoje ar
kapinese. Nebe tie laikai, kai kelias laikomas bet kokia vieta, kur gali
pravaziuoti tankas.