Tema: Re: Del saskaitos
Autorius: 3brolis
Data: 2009-07-22 12:41:55
o jus isvis skaitet tas sutartis ??   ir is vis, ka bendro turi  plano
pakeitimas su sutartim ,   kai nekeiciamas nei tarifas nei isipareigojimai
!!   ??   vienintelis brudas , kad kazkas neatsimena , kad buvo sakoma apie
perjungimo mokesti ( sutartyse apie tokius dalykus nekalbama )  , arba
kazkas nespejo pasakyt kad tai kainuos atsisakius , nes viskas buvo, ok
,tinka duok ! ...  vz kam grybaut ir ieskot slieku  vienoi vietoi ...???
cia taspats kip isinuomuot  masina ,.. o nuomuotojas sako, gal nori ,
nemokamai pripilsim  paturbinto bendzino !! paziesi gal patiks geriau
traukia ,.. bet kai sumastei ,kad, ai gal nebereikia, sakai issisiurbkit
na.. nebenoriu tokio, pergerai , .. nu jie sako oi nia , kainuos issiurbimas
atgal ,10 lt,...  tad jei nezinai  abejoji ,.. klausk ,!iskart ! o ne po
puse metu ,ieskot  kas kaltas ...