Tema: Re: Del saskaitos
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-21 15:50:34
imho pasiulyk pateikti sutarties apkeitima su tavo parasu arba tavo pasirasyti koki prasyma pakeisti sutarties salygas.
Na nebent tavo sutartyje nurodyta, kad galioja bet kokie zodiniai susitarimai :)
Beje, panasus klausimas iskilo ir man, po pokalbiu su omnio agentu. Primigtynai siulo pasikeisti plana, sako jums nereikes niekur vaziuoti, uzteks dabar telefonu paskayti, kad sutinku. O kaip su irodymais tokiu atveju? Negi nereikia pasirasyti ar kaip kitaip patvirtiniti, kad esu tas zmogus kurio vardu sudaryta sutartis, kad galiu priimti sprendima? Gal jie mano vaikams paskambino (buvo ir taip), ar siaip as esu pripazintas "neveiksniu".  :)

T:)