Tema: Re: Del saskaitos
Autorius: Glebas
Data: 2009-07-21 23:37:20
Net nenoriu ginčytis nematydamas sutartyje aptartų jos pakeitimo sąlygų...
Pripažink, kad tai svarbu.... Jei ten nurodyta kad jos keičiamos tik
raštišku sutarimu, tai nieko su tuo žodiniu ko gero ir nebus.
Apie ekspertizes lieku tos pačios nuomones bent jau dėl to, kad absoliuti
dauguma (bent jau mano nuomone) tokių ginčų nei iki teismo, nei iki
ekspertizės nedaeina.