Tema: Re: Atsikratyti Teo :)))))))))))
Autorius: boruziukas
Data: 2009-07-17 09:57:19
nelabai suprantu, tipo tik nuo 2008-07 pakeite ir supazindino su visom
kainom?
mano GALA imta 2008-04 ir ten YRA PARASYTA AKTYVAVIMO MOKESTIS ~600 LT,
SUTAIKIAMA NUOLAIDA UZ 36 MEN SUTARTI 100%, JEI NUTRAUKSIU SUTARTI - TURESIU
SUSIMOKET.

tai kaip cia yra? o jei pas ka nebus tokiu kainu nurodytu sutarty - gali
nutraukt zmogus taip is niekur nieko? :)
teko dirbti teo pries kokius 3 metus ir kiek atsimenu sutartyse visada
dedavo varnyte, kad nuolaida 100%, 50% ar kokia ten dar suteikiama