Tema: Re: Q: uabo istatinis kapitalas
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-29 17:23:44
Yra toks reikalavimas, kaip ir minejau anksciua, kad nuosavas kapitalas nebutu mazesnis kaip 1/2 istatinio kapitalo. Bet daugumoje atveju didelis istatinis kapitlas kaip tik padeda isvengti sios situacijos. pvz jei sitatinis kapitalas 100 klt, tai gali buti sukauotu nuostolio iki 50 klt, bet jei padarysi tik 10 klt istatini, tai ir nuostolio tik iki 5 klt.

T:)
Istrauka is akciniu bendroviu istatymo
3. Jeigu bendroves nuosavas kapitalas tapo mazesnis kaip 1/2 istatuose nurodyto istatinio kapitalo dydzio, valdyba (jei valdyba nesudaroma ? bendroves vadovas) ne veliau kaip per 3 menesius nuo dienos, kuria suzinojo ar turejo suzinoti apie susidariusia padeti, privalo susaukti visuotini akcininku susirinkima, kuris turi svarstyti klausimus del sprendimu, nurodytu sio Istatymo 59 straipsnio 9 dalies 2 punkte ir 10 dalyje. Bendroveje susidariusi padetis turi buti istaisyta ne veliau kaip per 6 menesius nuo dienos, kuria valdyba suzinojo ar turejo suzinoti apie susidariusia padeti.

4. Jeigu visuotinis akcininku susirinkimas sio straipsnio 3 dalyje nurodytu atveju neprieme sprendimo istaisyti bendroveje susidariusia padeti ar tokia padetis nebuvo istaisyta per 6 menesius nuo dienos, kuria valdyba suzinojo ar turejo suzinoti apie susidariusia padeti, bendroves valdyba (jei valdyba nesudaroma ? bendroves vadovas) ne veliau kaip per 2 menesius nuo ivykusio visuotinio akcininku susirinkimo dienos privalo kreiptis i teisma del bendroves istatinio kapitalo sumazinimo suma, kuria nuosavas kapitalas tapo mazesnis uz istatini kapitala, taciau, jeigu po sumazinimo istatinis kapitalas butu mazesnis uz sio Istatymo 2 straipsnyje nustatyta minimalu istatinio kapitalo dydi, jis gali buti mazinamas tik iki sio Istatymo 2 straipsnyje nustatyto minimalaus istatinio kapitalo dydzio.