Tema: Re: uabo istatinis kapitalas
Autorius: T:\)
Data: 2009-05-29 15:57:56
pala pala kaip istatinis kapitalas gali neatitikti tai ka matome? :)
Na nesuprantu, balansas yra balansas, jo abi puses turi sutapti, tad jei istatinis 100 klt, tai ir turte turi buti 100 klt, jei to turto jus realiai neturite, bet pagal popierisu jis yra, tai cia ne istatinio kapitalo problema. Problema yra kad laiku / tinkamai nebuvo nurasytas turtas, nbepadaryti ivertinimai ir panasiai. Nusirasai turta, apturi nuotoli (arba sumazini pelna) ir nuosavas kapitalas (ne istatinis kapitalas) sumazeja, balanasas lieka, popieriai atitinka fakta.

T:)