Tema: Re: Kokios galimybes?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-26 09:46:12
1. Laurizas, rašai kažkokias nesąmones. Tai tau sumokėti liepia, tai pasirodo, dar tik į teismą. Trini trini ratais, pats nežinai ko nori.
2. Motorinis biuras, kaip aš suprantu, tai iš visų mokesčių mokėtojų išlaikomas fondas padengti nuostolius nukentėjusiems nuo tokių pacukų, kuriems tokie išsižiojėliai, kaip TU, dalina automobilius, bet neprisiima atsakomybės.
3. Taip sakant, ar tu nori, kad aš tau patarčiau, kaip tau MANE nulupti (t.y., nepadengti nuostolių motoriniui biurui) už tai, jog tu kvailai pasielgei?

Davai davai.