Tema: Re: del prekes grazinimo butinai su originale pakuote
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-20 21:54:15
Nera istatymo paie prekyba internetu. Yra taisykles, del sandoriu, sudaromu
rysio priemonemis. Kelios jos buvo panaudptos - nesvarbu. Ar ofertai ir
akceptui buvo panaudotos skirtingos rysio priemones - nesvarbu. Taip, kad
tinka viskas -  konkrečiai adresuoti ir neadresuoti spaudiniai, leidiniai su
užsakymo blanku, laiškai, prekių ar paslaugų katalogas, automatinės ir
neautomatinės telefoninio ryšio priemonės, radijo įrenginiai, videofonas
(telefonas su ekranu), videoteksas (mikrokompiuteris ir televizoriaus
ekranas) su klaviatūra ir aktyviuoju ekranu, elektroninis paštas,
telefaksas, televizija (teleparduotuvė, televitrina), telegrafas ir kitokie
telekomunikacijų galiniai įrenginiai.

2. Šiose taisyklėse vartojamos