Tema: Re: del prekes grazinimo butinai su originale pakuote
Autorius: Kestas.
Data: 2009-05-20 21:49:36
> Beje, pelenu ir man klius. Jei pirkta internetu ir telikas nepatiko,
> pardavejas privales pasiimti ji pats. Net jei jis sveria 21 grama. Taciau
> tvarkingos pakuotes reikalauti negali.

Truputi OT, bet apie "pirkima internetu", ar tokia situacija irgi laikoma "pirkimas internetu"
kai klientas kazka susiranda online kataloge, kazka uzsako cart'u/emailu/telefonu, o jau
po to apie pristatyma ir apmokejima susiderama telefonu (t.y. nera pilnos automatizacjos
su apmokejimais/pristatymais per kazkoki kurjeri ir pan)?