Tema: Re: autorines teises
Autorius: and
Data: 2009-05-20 10:20:07
pritariu šioms nuostatoms, tačiau atkreipsiu dėmesį, kad reikia įvertinti ne
tik tą faktorių, ar taisyklės yra saugomos (ar yra originalus kūrinys), bet
ir tai, ar atsakovas panaudojo tą originalų kūrinį.
pavyzdys:
aš parašiau Tado Blindos biografiją. Sėdėjau archyvuose, surinkau duomenis,
kalbėjau su kaimynais, gražiais žodžiais viską aprašiau.... Ar tai
originalus kūrinys? Ar jis originalus formos arba turinio atžvilgiu. galbūt
labiau formos, nes turinys yra faktai.

Atejo priešas ir pasinaudodamas mano darbu parašė Tado Blindos Biografiją.
Sudėjo datas, įvykius ir t.t. Ar tai pažeidimas? Manau, jei priešas
nepanaudojo mano "originalios formos", bus sunku įrodyti pažeidimą.

žr.
Lietuvos Aukščiausiojo Teismo Civilinių bylų skyriaus teisėjų kolegijos
2007-04-11 nutartis, priimta civilinėje byloje Nr. 3K-3-48/2007,
Lietuvos Apeliacinio Teismo Civilinių bylų skyriaus teisėjų kolegijos
2007-10-15 nutartis, priimta civilinėje byloje Nr. 2A-286/2007
A.Vileita Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo
komentaras. Vilnius, Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla, 2000, p.33
A.Vileita Lietuvos Respublikos autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo
komentaras. Vilnius, Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla, 2000, p.34

and

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4089 (20090519) __________

http://www.eset.com