Tema: Re: autorines teises
Autorius: LiutasVegetaras
Data: 2009-05-19 22:49:25
Šiaip iš principo turbūt pirmiausia reiktu atsakyti i klausima, o ka Jus
(mes) norit apsaugot? Uždraust kitiems organizuot ziedines lenktynes? Nu
pataisykit mane, jei klystu, bet juk tokios ar panasios lenktynes vyksta
kitur (kituose miestuose, šalyse, žemynuose)? (galime palygint su
krepsinio lygom) Norit neleist jų vykdyt tam tikram mieste? Kodėl?

Kitas dalykas, jei jūsų lenktynės yra kuo nors ypatingos, ką jūs
pirmieji sugalvojot, tada būtų gerai tai įvardinti. Pirmam post`e
pasakytas faktas, kad nukopijuotos lenktyniu taisykles (techniniai
reikalavimai), su autoriu teisem turi bendro turbut panasiai kaip
piesinio piesimo techninis reglamentas su konkreciu piesiniu. Varzybu
kaip tokiu, esmes ir koncepcijos techninis reglamentas greiciausiai
nesudaro, nebent techniniuose reikalavimuose yra kažkas tikrai
originalaus (pvz.: velomobiliu varomu rankomis, o vairuojamu kojomis
ziedines lenktynes), bet tokiu atveju reiktu issiaiskinti kas
originalaus yra ir ka norim saugot.

Kitas dalykas buvo minėtas pavadinimas "ziedo b lyga", jeigu jus turite
isiregistrave prekes zenkla (ar bent ji naudojate) ka nor panasaus i
"ziedo lyga" ar bent jau "ziedas", gal cia ir yra tas dalykas, kuris
Jusu netenkina?