Tema: Re: muitines patikrinimas Lietuvos teritorijoje
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-18 23:01:03
Na, iš toli tai gali, kodėl ne?
....zzzzzzzzzUUMMMmmmmmm..... ir pareigūnas žiūri sau... :)

Sorry, pasikabinėti prie žodžių užplaukė noras.

Gintui - yra KET, Policijos veiklos įstatymas, Operatyvinės veiklos įstatymas, (dar kažkokia Pareigūnų veiklos instrukcija, kuri mums civiliams netaikoma), CK, BPK, LR KT.
Galima užmesti akį į LAT ir kitų teismų praktiką, rėmimasis kuria Lietuvoje ne to įteisintas, ne to neįteisintas.

KontrKlausimas:
Ar galima Lietuvoje be asmens sutikimo fotografuoti visiškai nuogą pilnametį asmenį, viešoje vietoje nuo prekystalio vagiantį kelnes šalia stovinčiam ir patenkančiam į kadrą savo nuogam 8 metų sūnui?
Kaip su viešinimu?

Johnas.