Tema: Re: muitines patikrinimas Lietuvos teritorijoje
Autorius: Gintas
Data: 2009-05-18 11:08:17
man nera taip nutike. Bet girdirnt per Tv ar skaitant spauda: "sustabdytas lengvasis automobilis, kurio bagazineje rastas 5 litru, neaiskaus skyscio butelis....." , susidaro pagristas ispudis, kad sustabdo, iesko ir randa.Randa bagazineje, randa bordacioke ar po vairuotojo sedynes pakista. Todel ir smalsu-ar uzsimanes gali pareigunas ziuret kas ten po vairuotojo sedyne uzkista. Kalbu apie "normalu" atveji-lengvoji masina, toli nuo pasienio zonos, TA patikrinimas prie menesi, pro langus salone gilziu primetyta  nesimato, vairuotoj nosis narkotikais nepudruota. Klausiu todel-kad norisi nuotuokti, ar rizikuoju, is bulviakasio grizdamas, bagazineje veztis i tase ikista (akivaizdziai nesimato)- pora bambaliu po 2,5litro samagono? AR GALI pareigunas uzsimanyt iskraustyt bagazine ir pasidomet, kas cia per skystis?