Tema: Re: Reika patarimo... skubu
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-12 18:04:16
Aš irgi garsiai pasvarstysiu, be įstatymų citavimo.

Nelaimingų atsitikimų darbe draudimas - yra toks, palaikomas įmokomis į SODrą.
Atsitikus nelaimingam įvykiui, nukentėjusiojo šeima turi teisę išsireikalauti ten krūvas visokių pinigų.
Nežinau, kokia apimtimi SODra padengia. Gal jie kabinėjasi prie kokių nors smulkmenų, (priežastys neišmokėti draudimo sumos) ir tokiomis atmazkėmis lieka kaltas tiesiogiai tik darbdavys. O jei iš jo prisiteisi milijonus, tai darbdavys bankrutuos.

Darytina išvada, kad papildomu draudimu darbdavys užsitikrina savo ekonominę padėtį (nes darbuotoją ir taip gina įstatymai), tad jeigu darbuotojas papildomai nieko nemoka už tą draudimą, jam kaip ir jokio nuostolio nėra, yra tik tikėtinai didesnė galimybė išsimušti iš darbdavio pinigų (kaip šiuo atveju jis sako - 100% atlyginimo).

J.