Tema: Re: DS pakeitimai
Autorius: pjezo
Data: 2009-05-09 14:36:52
jo.
bet va beda- sita pisulia  darbdavys gali susisukti i trubele ir susikisti i uzpakali- tokia didele jos teisine galia.

vienitelis kas kazka reiskia - "Darbuotojas neturi teises imti jokiu komisiniu priedu, dovanu ar kitokiu
atlyginimu is klientu, tiekeju ar kitu asmenu, su kuriais imone turi ar gali
tureti verslo rysiu."
bet tai jau ir taip galioja ir kaikuriais atjais galima butu ne tik drausmini nusizengima bet ir BK prikabinti.