Tema: Re: DS pakeitimai
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-05-09 13:51:35
Mano nuomone - standartinis darbdavio apsisaugojimas. Trūksta tik sankcijos, kas būtų, jei visgi tu pažeistum šias
nuostatas. Nes jei pripaišytų kokį negautą pelną ar pan., tai tada nelabai gerai, nes visko gyvenime pasitaiko. O jei
būtų piniginė bauda, tai būna, kad perviliojančioji firma pati sutinka tą baudą sumokėt.

Paprastai dar būna, kad ir išėjęs iš darbo negali viso to kokius metus daryti.