Tema: Re: Ar čia yra sankryža? :)
Autorius: Tester
Data: 2020-07-21 17:00:28
aš irgi skaičiau, kad pasikeitęs ženklų galiojimas, pvz., pamiršo pakabinti
"pagrindinis kelias" ir todėl po kelių susikirtimo galioja 30 km/h greitis,
ne 50 km/h. Tik nerandu kada pasikeitė

5. Galiojimo zoną turinčių draudžiamųjų kelio ženklų Nr. 319, 325, 327, 329,
331–335 draudimai galioja nuo draudžiamojo kelio ženklo iki artimiausios
sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos už draudžiamojo kelio ženklo,
kurios pažymėtos pirmumo kelio ženklais, o gyvenvietėse, kai nėra nurodytos
sankryžos ar važiuojamųjų dalių sankirtos, – iki gyvenvietės pabaigos,
pažymėtos nurodomuoju kelio ženklu „Gyvenvietės pabaiga“.

Punkto pakeitimai:

Nr. 989, 2018-10-03, paskelbta TAR 2018-10-08, i. k. 2018-15920

"Grzegorz Brzęczyszczykiewicz, in exile"  wrote in message

2020-07-21 00:18, Ssang Yong rašė:

> "Lygiareiksmiu keliu sankryza" tai cia turbut tik kosmose buna?

ok, kaltas.
Sankryža yra, bet ženklo, jie jis toks yra, neatšaukia. Palengvėjo
kažkaip ant dūšios ...

--
Grzegorz
Mszczonowieścice, gmina Grzmiszczosławice, powiat Trzcinogrzechotnikowo